birmelekannesi2 Kızlar kızım 5 ay 22 gunluk. Aksam bezini degıstırdim sabaha kadar hıc idrarını yapmamıs. Sadece az once yaptı. Normal mi bu durum yoksa enfeksiyon belirtisi felan mı. İlk cocugum tecrubem yok hıc.
birmelekannesi2 Azizeguney korktum acıkcası bezinde hıc bısey olmayınca canım acaba dedim enfeksiyon felan mı var yada Baska sorunu
Azizeguney birmelekannesi2 enfeksiyon belirtisinde bu olmaz yapar yine çişini ama sabaha kadar yapmaması normal 1 gün için yani