Mehmetaslan clasycorset ürünün taytından çok memnun kaldım , benim aldığım zamanlar askılı taytları yoktu veya başka markaların vardı ama clasy corsetin yoktu, bende evde makinede iki tane askı atmıştım. Normal çıtçıtlı korselerde aşağıdan yukarıdan toplanma oluyor. En kullanışlısı bana göre tayt korse. Bacaklarıda topluyor. Ama aldığınız ürünün askılı olup olmamasına dikkat edin mutlaka askılı ürün alın :)
ortası delik olanlar falanda varda. Benim için tayt korse yeterli geldi. Balenli ve atlet şeklinde olanlar varmış , onlar hiç toplanmıyor diyorlar onu hiç denemedim.