Snakmkci 3 aylık bebegım hep salyası akıyor. Elı hep agzında diş etleri bembeyaz bazı gunler cok huysuz gecede gündüzde uyumuyo uyutmuyoda. Sizlerin faydasını gördüğünüz diş jeli var mı ?
Azizeguney Snakmkci diş çıkarma değil sadece diş jeli dişi uyuşturur. calgel ve ocean gel var ikisindende çok memnunum
Prenses-annesi1 Snakmkci diş granülü kullanıyorum bende tetagil toz günde 6 7 kere sürüyorum rahatlatıyor bence sürerken hoşuna gidiyor susuyor ağlarken bile