Ysm2019 Kızlar dün internetten kıyafet beğendim eşime gösterdim bunu alıcam 38 bedeni tek kalmış dedim o sana olur mu manken 38 beden sen yarma gibisin dedi çok zoruma gitti.kıyafeti sipariş verdim tabi benim acilen zayıflamam gerek bu arada 11 aylık bebeğim var emziriyorum lütfen tavsiye verin bana nasıl kilo veririm bu arada kilom 62.5 :(
acikahve Ysm2019 Ya burada çok okuyorum eşleriniz afedersiniz ama hayvan mı? Doğum yapmışsınız babanızın evinden getirmediniz o bebeği. İllaki kilo alacaksınız. Kendiniz rahatsız oluyorsanız verin eşiniz diyor diye değil. Kendinizi niye hep bi kalıba koymalarını kabul ediyorsunuz? Bana eşim zayıfla dese terslerim ona ne ya. Bu beden benim, kararı ben veririm. 57kiloyla hamile kaldım şu anda 68kiloyum. Kendim rahatsız oluyorum ama bebeğim 6 aylık emiyor daha diye de zayıflama çabasına girmiyorum. Eşimde bana bişey dese terslerim valla herkes dönsün kendi götüne baksın. Dış görünüş için mi evleniyorlarda kilo alınca hemen hakaret. Sinir oluyorum bu erkeklere. Düşüncesizler.
gozde__ Ysm2019 ben hamileyken 90 kiloyu gördüm yarma deseydi onun üstüne oturup ortadan yarardım 😑Sen gayet iyisin canım bol su iç Leslie yap emzirdikten sonra tamamdır
E_idil_kus acikahve hayvanmı ne ya yanlş bi kelime kullanmış evet ama bu eşine hayvan deme hakkını size vermez saygı çerçevesi içinde yorumunuzu yapsanız keşke
Deletedmom5284 acikahve Haklısın bacım dünyada böyle erkekler olduğuna inanmazdım taki bu foruma girene kadar
Tubau acikahve size katılıyorum. Kilolusub,kilo ver,gögüslerin sarktı bla bla bla… Ya sen kimsin ki? Ben o kadar hayatımdan,vücudumdan ödün verip bi can getirmişim sen kim köpeksin bana böyle davranıp incitiyosun? Sinir oluyorum okudukça!
Sevgicicegi acikahve aynen katılıyorum kendi gotlerine baksınlar evlenince erkekler 1 ay geçmeden göbek çıkıyor sanki göğsü kabarıyor geçen bende dedim eşime kilo ver. Ben veriyorum sende ver bu neya yanımda göbekli göbekli geziyorsun her yerde yayılıyorsun ona psikolojik baskı uyguluyorum kaç gündür artık bana bisey demiyor 😂
Ktac gozde__ yaa çok güldüm Allahta hep seni güldürsün inşallah çocuğuna uzun ömürler versin sağlıkla gelsin inşallah🤲
Asel20 gozde__ sabah sabah canim cok sıkkındı cevabini okuyunca istemsiz güldüm allahta seni güldürsün 😅😅
Duru2819 Ysm2019 senin eşinin gözlerinde problem var sanırım bende 62 kiloyum hiç de yatma gibi değilim sende bu kadar etkilenme git aynaya bi dikkatli bak boşuna psjilojini bozma daha zayıfını istiyorsa çocuk yapmasaymış ne kadar kolay psikolojik şiddet yapmak ya sinir oluyorum
ikipasaannesiiiiiii Ysm2019 ben de 62kiloyum ama hiç de yarma gibi değilim eminim sen de değilsindir. Eşinin beyninde sorun var bence
Kelebek1407 Ysm2019 bence çok bi kilonuz yok bende 63 kiloyum hiç öyle değilim eşiniz çok kaba gerçekten insan sevdiğine böyle tabirler kullanır mı? Siz hiç düşünmeyin bunları herkes kendine baksın canım ama acil kilo vermek istersen leslie yi dene yaninda da kendine uygun diyetlerden yap hemen verirsin. Ben 57 ile evlendim 63 ile hamile kaldım, 79 ile doğum yaptım. Doğumdan sonra 6 7 ay 73 de kaldım sonradan spor ve diyet yaparak 63 e düştüm. Bu kilomdan da pek memnun değilim o yüzden yine diyete baslicam inşallah.
Deletedmom520 Ysm2019 62 nedir ya boy kaç canım sende ne zayıflaması bence ona trip at burnundan getir
Tuba Ysm2019 Bende şuan 75 kiloyum ve sürekli şikayetçi oluyorum kilomdan eşimde saçmalama iki çocuk doğurdun peş peşe normal diyor. Ama sağlık açısından vermek istiyorum çok zor geliyor. Az önce yazio uygulamasını indirdim. Oradan hep yediğimi içtiğimi günlük olarak tutabiliyorum kalorileri hesaplıyor ve leslie’ye başlayacağım. 4 sene öncede öyle yaptıydım ve 2 ay da 14kg vermiştim. Bakalım şimdi ne kadar sürede gidecek 🙈
Albertosss Tuba uygulamanın adı ne canım ? Bende yükleyeyim ? ben 1 75 boyum 72 kilom 2 çocuk annesiyim ama bi 5 kilo falan versem daha iyi olacak 😊
Rengin Ysm2019 ay kusura bakma ama kendide herhalde Kıvanç Tatlıtuğ değildir! Aynaya bakmazlar karşısındakine bık bık konuşurlar! Moralini bozma emziriyorsun bir bebeğin var ve kilon normal ayrıca kilolu değilsin 62 çok normal bir kilo. Kızım 2 yaşında daha yeni istediğim kiloya yaklaşıyorum. Kendi aşağılık komplekslerini kadınlarla bastırmaya çalışıyorlar hepsi bu!
Misssimsek Ysm2019 62 kilo fazla değil.ki. bende 60 in ustunde kaliyim diye binbir çaba sarfediyorum 😣
Efy Eşinize en güzel cevap o elbiseyi giymek olur bence şimdi birşey demeyin geldiğinde giyin elbiseyi 38 beden yarma nasıl oluyormuş bi baksana diyin anlayacaktır eminim