Mucizem38 Ben çok çektim 3 ayı doldurduk bitti gazı çok şükür. ayaklarına sıcak su torbası, karnına ılık havlu koydum. Youtube de bi video var onu yapın mutlaka çok güzel çıkarıyodu oğlum, 5-10-15 dk süreleri uzatarka yüz üstü yatırıp poposuna vurun öylede güzel çıkarıyodu havalar sıcakken vücudunu sıcak suda bekletiyodum ama şimdi soğuk hasta olur bekletmeyin. bebeğiniz kendiliğinden gazlıysa yapacak pek de bi şey olmuyo ben bunları yaptım çıkardı mı çıkardı ama asla yetmedi 1 hafta hastanelerde gezdik karnının içi balon gibi olmuştu 4 lavman, 2 fitille rahatladı şimdi bitti çok şükür.
gaz damlası kullanıyo musunuz? Probiyotik olarak mafloru tavsiye ederim gaz damlası olarakda nurse harveys, sap simplex, nurse harveys coleks şurup bunları sırayla kullandım işe yaradı ama zamanla vücuduna etki etmedi galiba her değiştirdiğimi ilk kullandığımda iyi geliyodu zamanla işe yaramadı ama mafloru şiddetle tavsiye ederim 😊 Allah yardımcınız olsun inşallah çok zorlanmazsınız benim yaşadığımı rabbim düşmanıma bile vermesin gazından dolayı emmiyodu emdiğinide çıkarıyodu ağzından 😞