Saat olmuş 4 benim çocuğum hala uyumadı ve çığlık ata ata ağlıyor uyumak sanki ona verilen bi ceza bıktım artık hergün bu durumdan evimiz 1+1 eşimde sesten uyuyamıyor işe geç gidiyor işten kovulacak bakalım ne zamana artık gündüz uykusu yaptırmadım özellikle yine aynı yine aynı 4ten aşağı uyuyamıyor sabah 9dada kalksa gece 4e kadar yatmıyo kafayı yemek üzereyim ne yapsam bilmiyorum varmı fikri olan