Simgeee Kızlar 1 aylık bebeğe su verilir mi ? Verilirse de biberonla mı yoksa kaşıkla mı verilmesi gerekiyor ? Bu arada bizimki emmiyor mamaya alıştı suya ihtiyaç var mı ? Ne kadar verilmesi lazım? Kızlar birde emzirmem için ne yapmam gerek 🥺
Gulnur Simgeee mama verdiğin sürece su da vermelisin canım. Her mamadan sonra kaynatılmış ılınmış su verebilirsin 1 çay kaşığı
Ozalmir Simgeee tabiki verilir ben her gün 1cay kaşığı verdim 2 aylık olunca 2ye çıkardım özellikle mama verilen bebeklere verilmesi gerekiyor diye biliyorum kaşıkla verin
Gonul_celen Simgeee emzirirken suya ihtiyaç Yok ama mama da 2 cay kaşığı öneriliyor hem ağzını temizlemesi açısından hem de kabızlık olmaması için