Yardım edeniniz var mı? Eşiniz doğuda 20-30 gün göreve gidince iki çocukla hastane pastane postane manav işlerini tek yapabilecek misiniz? Ayrıca uygun olan 4 diyor pedagoglar . Bir de yaşınız çok ufak bebisinizin de yaşı çok ufak ve büyüdükce yemesiydi disiydi krizleriydi derken zorluğu çok oluyor 18 aylık kızım var 2. Çocuk sırf hevesteb bazen aklıma geliyor ama mümkün değil bakamam şahsen duygularımla değil mantığımla hareket edince bu şekilde düşünüyorum.