Bocukgoz Eşim ve ben ıkı gun önce test yaptırdık pozıtıf çıktık. Bebegımde hastaydı bugun ateşi yukseldı sanırım onada bulaştı ateşi 38.8 nasıl düşüebılırım 8 aylık bu arada
Deletedmom5284 Bocukgoz Ilık duş ateşi düşürür calpol? Ama doktora danışsanız daha iyi sanki bebek için bir önlem alırlar belki bilemedim
Balbocegi Bocukgoz Deletedmom5284 arkadaşın dediklerini yapın. Bir de 155i arayıp durumunuzu izah edip bilgi isteyin.
Bocukgoz @Balbocegi Hulyaaa grıbal enfeksiyon gıbı başladı burun akıntısı sonra ateş ve arada öksürük
Arhim Bocukgoz canım merhaba. Kızımın bugun burnu akıyor. Gece pek uyumadı.oksuruyor. Acaba bız deki corona olduk. Ne yapıyorsun sen. Bende o yolu ızleyım
Humus Bocukgoz bızde suan grıp gıbıyız burnumuz akıyo sureklı oksuruk yok. Hafıf ates war. Ama oda bı kere oldu. Test yaptrmadık. Bçdun rahatsızdık bugun gayet ıyıyız. Grıpmıyız koronamıyız dıe dusunuyorum. Sızde baska ne belırtıler var 🤷🏻♀️
Bocukgoz Arhim eşim acıle gıdıp test yaptırmıştı. Pozıtıf çıkınca fılyasyon ekıbı gelıp bendende numune aldı bebwklere test yapmıyolar bende pozıtıf çıltım bebekte pozıtıftır dedıler doktoruna goturmemızı soyledıler doktoru aradık anlattık getırın dedı. Bebegımde gece boyu ateş vardı hırıltılı nefes alıyo bıde
Bocukgoz Humus bebegımınde ilk burnu aktı sonradan ateş başladı işte bugun doktoru çagırdı ona göturucez
Humus Bocukgoz bızımkı grıp gıbı seyredıyo ıyıyız smdıkık ates yok burun akıntımız var. Halsızlık gectı. Test yaptrmadgmjz ıcın bılemıyorum 🤷🏻♀️
Deletedmom94 Birannebirbebekkkk durum çok acil olursa hastaneye gidin dediler bizede il sağlık müdürlüğünden
ikiprensannesii2 Ben test yaptırmadım ama vücudumu kaldıramıyorum, baş ağrısı, koku alamama ve aniden böyle bayılacakmış gibi oluyorum beynim sarsılıyo bende şüphelenmeye başladım