Kızlar merhaba, dün sezeryan oldum yavrumu kucağıma aldım çok şükür 🙏🏻❤️ Hastane de bir gün kalıp taburcu edildim, dikişlerime rif diye bir ilaçla pansuman yazmışlar ancak dikişler açıkta mı duracak yoksa kapatılacak mi bilemedim şuan üstü açık duruyor Ve çok sızlıyor. siz nasıl bakım yaptınız sezeryan dikişlerinize acaba?????