Bebegim karnı tok olduğu sürece geceleri pek uyanmazdı ama yaklaşık 15 gündür gece uykusuna çok zor dalıyor uyumamak için direniyor uyuduktan sonrada yarim saatte bir uykunun içinde ağlayarak uyanıyor neden böyle oldu hiç anlamıyorum çok üzüyor bu durum beni