Kızlar hastanedeyken bize göğüs ucum olmadığı için silikon uç vermişlerdi ,yumuşak olduğu için bebeğim onun sayesinde az da olsa anne sütü emiyordu sonra uç deforme olmuş annem de yanlışlıkla çöpe atmış 😐 eşime e bebekten yeni uç aldırdım wee baby ama bildiğin sert ve naylon bu yüzden oğlum kesinlikle meme istemiyor ağlıyor hastaneye gidip sordum hangi markaydı uç diye wee baby olduğunu söylediler ama kesinlikle hastanedeki farklıydı 😢 onalrdan istedim vermediler 🤬altı üstü bir uç ama işte 🥺siz hangisini kullanıyorsunuz yumuşak meme reddi yapmayan?