ipek3 canım ayağımda sallıyordum (ananem alıştırmıştı) ama ayakta sallarkende zorlanmıyordum eşim de sallıyordu. Sonra dedim her gittiğim yerde yastık mı isteyeceğim o gün karar verdim beşiğine koydum yanına oturdum o bana baktı 45 dk ben de ninni söyledim uykuya daldı. Ertesi gün de ben yatağıma uzandım onuda yatağına koydum ninni söyledim uyudu 3. Gün öptüm iyi uykular annecim dedim ninni söyleyerek odadan çıktım ama salonda da söyledim baktım uyumuş öyle öyle devam ettik