Momyyyy Çok bilgim yok doktor ne derse onu yapan biriyim ama tabi araştırıyorum da aynı zamanda ama menenjit aşısı çok gerekli mi ? Genel olarak herkes yaptırıyor mu ? Çünkü ilk gittiğimiz doktor bunun bilgisini vermedi 2 aylıkken ilk doz oluyormuş şuan 4 aylığız doktordan memnun değildim değiştirdim bu doktor menenjit bilgisini verdi. Sizler yaptırdınız mı. Biz şuan Özel aşılardan rota olduk
kurkmantosuz-madonna Momyyyy biz dün olduk 5-7-13 aylıkken vurulacak bi sıkıntı yaşamadık . Rota gibi bu aşının da vurulması taraftarıyım
As1ioz Momyyyy yuksek atesle gecirilen kalıcı hasar bırakan bir hastalık cok korkuyorum atesli hastalıktan tüm dozlarını yaptrdım
Umutfaik Momyyyy Çok gerekli bir aşı. kesinlikle yaptırmalısınız. Biz 4dozu da yaptırdık bitirdik. Şuan 17aylıkoğlum. Eşimden geçen aylarda müşterisinin yeğeninin bebekken menenjit aşısı yapılmamış 19yaşında genç bir kızın bu nedenden ötürü vefat ettiğini söyledi. Yapılmadığı taktirde ölümle sonuçlanabiliyor Allah muhafaza.
elmalikurabiye Ben yaptırıyorum. Ulke karman corman. Biz 10.ayda basladik. İlla 2.ayda diye biseyy yok. Doktorunuz planlama yapar ona gore yaptirirsiniz
Momyyyy kurkmantosuz-madonna Doktoruma soruyorum gerekliyse önemliyse yaptırırım öyle aşı karşıtı değilim. Sadece merak ettim bir doktor bahsetmezsen diğeri bahsetti oyüzden sizlere danışayım dedim
RuzgarMommys Bu kadar önemli bi aşıyı da devletin ve özel sigortaların karşilamamasi cok ilginç geliyor Hadi rota yeni bir aşı neyse de menenjit daha ciddi Rotayi da yaptirdik sigorta veriyor karşılığını ama menenjit hicbiyer karşilamiyor cok acayip
sirdaass RuzgarMommys evet bu beni aşırı düşündürüyo devlet neden bu aşılarında sorumluluğuna girmiyo
RuzgarMommys Aselimmm47 özel sağlık sigortamız var maffhre biz ödemesini yaptık olduk aşıyi sigorta bize ödemesini vericekmis sigorta kapsaminda rota aşısı vardi
Efeninannesiii_ Umutfaik ben yaptırmayı düşünüyorum ama ebemiz 13 aylıkken tek doz yapılabilir demişti ama genelde 2 3dozda yapiloyor.kafam çok karışık bı arkadaş da2yasinda tek doz olarak yaptiracakmis.
ipesi Biz bexeroyu 3-5-13 olduk. Nimenrix i doktor 2. Ay başlatmak istedi. Toplamda 5 aşı oluyordu. Ben yaptırmadım. 7-9.ayda başlanabiliyordu ve 7de bir doz 13. Ayda bir doz olduk. Ama 13’te bexero ve nimenrix ikisi bir arada olunca inanılmaz huzursuzluk aşı yerinde kızarıklık yaptı. Yemek yeme düzeni bozuldu. Üzüldüm keşke tek tek olsaydı son dozları:( tavsiyemdir ikisi bir olmasın. ayda bile ikisini bir başlayan doktorlar var. Demek ki zararı olmuyor.
Asyuska Elbette önce doktorunuzu dinlemek en önemlisi, ben yaptırmanızı tavsiye ederim, üzerine düşünmedim bile menenjit riske atılamayacak kadar ciddi hasarlar bırakabilen bir hastalık.