Happy Kids Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Rotavirus asisini tavsiye ediyormusunz
Aaaaaaaaaaaaaaa
Rotavirus asisi cok gaz ve agir yapti bize normalmi?
Sarelim
Aaaaaaaaaaaaaaa
dun yaptırdım 2 dozunu hıc sıkıntı yasamadım.
Aaaaaaaaaaaaaaa
Sarelim
ne gpzel o asi kadin agrisi ve gaz yaoti bizde
Nefes45
Bende yaptırttım hiç bi sorun olmadı.tavsiye ederim
Mlsyldz
Bizde yaptrdk çok şükür bi sıkıntısını yasamadk