EEfeninAnnesii 3aylik oğlum diş çıkardı öneriler nelerdir neler yaptınız daha diş kaşıyıcı bile tutamıyo çok zorlanıyoruz emzik şeklinde dış kaşıyıcı aldım onu bile kabul etmiyor erken çıkaran var mı bizim gibi neler yaptınız 😑😑
Bgmbgmbgm EEfeninAnnesii ay ne kadar erken🙄 maşallah hayırlı olsun inci dişiniz.. valla içi sulu diş kaşıyıcılarımı dolapta soğutup siz damaklarında gezdirin.. rahatlıyorlar öyle
esmerayes EEfeninAnnesii benim oglumda 2 aylikken cikardi ilk disini ben anlamamistim dis oldugunu daha erken diye hep gazi var sanmistim dis patlayiverince sok oldum 😂 4 aylikkende ust disleri cikardi yarim cay bardagi zeytinyagi 1 dis sarimsak 3-4 tane karanfil hepsini karistirip surekli dolapta beklettim 3 saatte bir damagina surdum cok rahatlatti 😁 bide agiz mendili gibi bisey ver eline bez gibi seyleri daha kolay kavrayabildikleri icin iyi dis kasiyolar mendille hatta hafif islatip dolapta sogutup verirsen daha cok rahatlatir
Gamzey26 EEfeninAnnesii 100 gunlukken 2 dis çıkarmıştı kizim ben 2 aylikken kehribar takmaya baslamistim gazina iyi gelir diye kenribar alabilirsin birde doktor tavsiyesi 8 10 adet karanfil iyice ezilir icine zeytinyagu konur 1 gece dolapta bekletilip sonra bebegin dis etlerine masaj yapılır parmakla dogal dis jeli ve etkili dolaptan cikarin surun duzenli