Emzirmek anne bebek arasındaki ben önemli bağ.Yenidogan bebek sadece karnını doyurmak için değil kendini güvende hissetmek için de emmek ister.Cogu uzman da verilmesini tasvip etmiyor.Tercih meselesi tabii ama çocuğuma emzik vermedim vermeyi de düşünmüyorum verene de saygı duyarım.