SertapHilal ToprakMommy orayı bilmiyorum ama orda yapılsa bile bence gitme başka bi yerde yaptır çünkü korona çıktığında bütün temaslıları oraya topladılar şuan orası çok kötü durumdadır. Ben cebecide yaptırıcam
esmerayes ToprakMommy orasi kapandi canim sehir hastanesine gitti orasi sadece ilk korona doneminde pozitif hastalara baktilar orda
EsofmanliSevketHoca ToprakMommy Bilmiyordum, ben Beşevler Sami ulusa götürmüştüm ilk zamanlar, memnunda kaldım uzak değilse sana tavsiye ederim.