Ugurbebek67 evet hata yapıyorsun.bak biz eşimle 19 yaşında evlendik.3 yıl beraber oturduk kayınvalidemle.çünkü askerlik bile yapmamıştı.bide kızıma hamile kalınca 1 yıl geç gitti askere.neyse 3 yıl içinde bi de oğlum oldu.(askere gittiğinde oğluma 2 aylık hamileydim kızım 12 aylıktı)gelince ayrı eve çıktık.ama inanırmısın bütün eşyaler ikinci el.sadece mutfak eşyaları ve tekstil ürünleri hariç(öyle dediğime bakma aman aman da çok değil anca bize yetecek kadar öyle 5 takım nevresim,bi pilav bi karnıyarık tenceresi yok yani.sadece pilav tenceresi ..kızarma bile onda yapardım tost makinasıymış fırınmış ,ketılmış nerdeeee.tabii o zamanlar benle evlenenlerin evi tam takır dört dörtlük.neyse halılar perdeler beyaz eşyalar çocukların odası hep toplama.ama umrumda değildi yanımda kocam olsa ,beni alsa kollarının altına sanki saraydı o ev benim için.hiç özenmedim desem yalan olurdu ama bir kez şuda benim istediğimdendi demedim.neden şu da yok demedim.3 yıl içinde eşyalarımın çoğunu sıfırladım.yetmedi bozuldu kırıldı yenilerini bile aldım.demem o ki inan huzur ,sağlık olsun hepsi oluyor.hiç dert etme.benim olduysa senin de olur.14 yıl oldu evleneli iş te açtık araba da aldık.battık bi dünya borcada girdik,sonra çıktık (hala da var işle alakalı)hala kiradayım ama olsun bi gün evimde olacak inşaallah.sende yapma böyle sevin sayın birbiriniz hepsi zamanla olacak inan ki..anlattım ki neler varmış de diye.bu sadece özetti bu arada.