AcemiAnneBurcu Bizimki zaten 1,5 aydır kilo olarak gerideydi.Dermanı yok dediğin gibi. Biberon ve emzik veriyorum.Aslında temizliğine dikkat ediyorum ama dişten dolayı eline geleni ağzına sokuyor ondan oldu büyük ihitimalle. İstahı yok. Bezde susuzluktan pembelikler var. Uzun sürerse çok yıpranır diye korkuyorum. Kilo olarak zaten gerideydikk 😔