Kızlar bebeğim doğalı 13 gün oldu göbeği tamamen kurumuyor alt kısmında çok hafif bi parça tutuyor ama düşecek olmasına rağmen iç kısmı yeşilimtrak sizinde böyle miydi korkuyorum birşey olur diye ertelemekte istemiyorum ama kayınvalidem yanımda yıkamak istiyor O da ben mi evham yapıyorum yoksa daha da kurur mu ????