Merve1650 Merhaba bebeğim 3 aylıktn beri ortamızda yatıyo emzirdiğim için o şekil alıştı 16 aylık oldu hala ortamızda beşiğine koyar koymaz aglıyo beşiği hiç kullanmadık nasıl beşiğine alıştırabilirm
BKumsal Merve1650 Beşiğine yatırın, uyuyana kadar yanında kalın. Uyuduktan sonra gidin. Ağlarsa gelin tekrar uyutun, sevin, okşayın onu, sonra yine gidin. Biraz odasını görsün, yatağını yaşasın. Gün içinde de yatağında yatırın.
Berna_karaca Merve1650 benimde aynı şekilde 6 buçuk aylık yanımızda yatıyor emziriyorum ve yatağa yatırınca en fazla 1 saat sonra uyanıyor
Mrvebyds Merve1650 siz alıştırmıs olabilir misiniz? Mesela beslendikten sonra da hep ortanızda yarıyorsa bu böyle devam eder. Ne olursa olsun beşiğinde uyuması gerek bir bebeğin. Allah korusun gece uyku hali ile bebeğinize çarpabilirsiniz daha da kötü olabilir falan.
mtmcn Ayni durumdayim 7aya kadar besiginde yanimizda yatan bebek 16aylik olcak ortamizda uyumaya alisti cunku gece emzirmek icin kalkmaktan yorulmustum simdi yatagina koydugum an uyaniyor oglen uykusunda bile bizim yatakta ne yapcam bilmiyorum odasini gectim yatagini ayirsam bayram etcem