Kızlar kısa bi sorum olcak. 2 yaşına yakında girecek bi oğlum var ve sivrisinek ısırdığında neresini ısırırsa oranın farklı noktalarında daha fazla çoğalıyor kırmızı kırmızı fındıktan biraz daha büyük halde bazı kızarıklıklar pütürlü oluyor. Sizce bu neden doktora götürmek istemiyorum şu durumda çünkü görünürde onu etkileyen bişey yok sadece kaşınıyor. Ve geçmesi uzun zaman alıyor. Bu durumu yaşayan varmı.