Arkadaşlar mama yaptım,biberondaki haricinde son 1 biberonluk kalmis,10 DKK oldu şuan yaptığım ama yemedi,bozulmaması için buzdolabına koysam aciktiginda ısıtıp versem herhangi bir sorun olur mu acaba? Gece 3 te yatiyo yani son olanı yaparsan sabaha karşı kalıcak mamasız,gidip alabiliriz ama idare ederiz gibi sabaha kadr, dolapta ne kadar kalabilir yaptığım mama? Bilemedim tecrübeli olanlar yazarsa sevinirim🌺