pelinburak1502 Merhaba anneler 🤗 benim kızım 6 aylık oldu. Hipp gece mamasına başladık. Ama kıvamı çok koyu biraz sonlandırıp biberon ile versem nasıl olur aranızda kullanan varmı bebeğim kaşık ile beslenmeyi çok sevmiyor