Bide Gündüzleri de öyle el emiyor çok tatlı oluyor çıkardıkları sesler ile☺️ ama kalıcı olmasından korkuyor insan birde acaba diyorum diş çıkarabilir mi erkenden çünkü emziriyorm çok geçmeden eline yapışıyor aç olamaz açlık değilse dişimi kaşınıyor diyorum 🤔