Rsenaselim Bebeğim 4 aylık yatırdığım zaman kalkmak istiyo oturtsam bi sıkıntı olur mu yoksa biraz daha beklemeli miyim?
Valiva Rsenaselim ben dr a sormadan oturtöadım ki bnmkş bariz kalkıyodu 5. Ayda dr oturabilir dedi artık destekli oturuyor
minikkizim Rsenaselim 3 aylikke kucagimda yatay seilde oturtmaya başladım 4 bucuk ayliktan beride destekli oturabiliyor
Enda Rsenaselim bende 4.5 aylıkken yatık bi şekilde oturuyordum 5. Ayında doktor oturtmaya başla demişdi
Hiram Rsenaselim 3buçuk 4aylıkken az az kucağımda oturtmaya başlamıştım şuan 6aylık destekli oturabiliyor benimkide kalkmak istiyordu sürekli kafasını kaldırıyordu hazır hissediyor demekki oturdabilirsiniz bence kucağınızda az az
Buglemim06 Benim kızım 3 aylikken oturmaya basladi oturutmuyordum korkuyordum iyesi batar feln diye ama kendisi kalkmaya calisiyordu surekli yatinca agliyordu arastirdim uzmanlar kalkma cabasi varsa oturtabilirsiniz diye okudum destekleyerek yarim bir sekilde oturttum