Sedauysal Arkadaşlar elinde 1yas kız elbisesi olan var mı doğum gününde giydirmek için uygun fiysta verecek olan var mı acaba 😊
Elifnaz_rabia Bana da lazım bir ay sonra fiyatlar uçmuş gidiyor almaya imkanım yok uygun veren varsa bakayım bnde
Mires Sedauysal bende var canım uygun fiyata verebilirim ama şu an annemlerdeyim 2 haftaya geçicem haberleşebiliriz istersen
Mires Sedauysal canım işten güçten bakmayı unutmuşum kusura bakma sen ne kadar verebilirsen saç bandı da yanında
OzlemAlisa Sedauysal yani aklimda fiyat yok aslinda 150 liraya almistik. Senin butcen neyse konuşabiliriz 🥰
Simay-annesi Fikir olur belki bu takımı almıştım geçtiğimiz cumartesiydi doğum günümüz ben hatıra kalsın diye almıştım ama size kiralayabilirim 🤗
elsa56 @Sedauysal Benim elimde ds var kızım doğum gününde bir kere giydi sadece sırt detaylı lila rengi çorap toka ayakkabısı da mevcut yani onları ben kombinlemiştm😊