Kızlar 4.5 yaşında oğlum var birde 66 günlük bebeğim var oğlum bebek doğduğundan beri burnumuzdan getiriyor odasına yatmıyor korkuyorum diyor bebek sizle yatıyor ben neden yatmıyorum diyor hafta da bir gün o bizle hafta da birgün de babası onunla yatıyor ama hala aynı geceleri uyanıp uyanıp geliyor hem bebek uyanıyor hem o kaldıramıyoruz artık sabrımız tükenmek üzere sizin de başınıza geldi mi bebek yeni doğduğu zaman nasıl yol izlediniz tecrübeli anneler bir akıl verin geçecek mi bu günlerde