Mervekr18 Kızlar bebeğim 5 ay 12 günlük 6.ay doldurduğunda yürüteçe oturt diyorlar ama benim evde yürüteçle gezecek alanım yok. Benim gibi olanlar ne yapıyor? Son zamanlarda dişi çıktığı için cok huysuz ama cok yoruluyorum oyalanmak istiyorum . Oyun halısı da var cok oynamıyor
Deletedmom47 Mervekr18 Yürüteç şart değil ki tatlım .Şimdi birde zarar olayları vs çıkmış gündemde var .Ben hoppala istiyorum da evim küçük benimde alamıyorum o yüzden 😶.
G_ADAN Mervekr18 küçük olması engel değil ki iki dönecek alanı olsun yeter. Büyük olunca da ordan oraya atılıyorlar daha kötü😂
AygulSina Mervekr18 tutunarak yurumek icin bir oyuncak var tam ismini bilmiyorum belki ondan alabilirsin
Sibelll AygulSina yürüme arkadaşı mı bahsettiğiniz?bende alıp almamakta kararsızım doktorlar önermiyor diye
Mervekr18 Deletedmom47 of of 😐 yaz gelse de parka götürürüz orda oyalarız 😂😂 beş dakika da olsa oyalasın istiyor insan
Deletedmom47 Mervekr18 Ben 3 gündür bir çıkıyor genel olarak 15 güllükten beri dışarı hava aldırıyorum daralıyorum ya 🙈😂😂😂😂.Bebegidee yazın oyalarız artık 🐣