balkizimbebegim ElifOzturk benim kızımda ateş olmuştu aşının ertesi günü çok korkup paniklemiştim ama sabaha kalmadı bişeyi 38i görmedik zaten en çok 37.8di ama ilk defa başıma geldiği için çok ağlamıştım😅 yani inşallah sizde olmaz ama olsa bile paniklemeyin diye yazdım😊
ElifOzturk balkizimbebegim umarım çok ateşlenmez. İlk çocuk en ufak bir sorunda elim ayağıma dolanıyor 😊
Bsraensr Bizim daha erken ama buzmna ldr yapilan asilarinda ates vs olmsdi insallah bundada skntı cekmeyz 1 ay sonra ☺ sdce asi olurken agliyolar iste ona hic kiyamiyorumm😔
Bsraensr ElifOzturk 6.ay asisida 2 tane sanirim bacaktan 4. Ayda da ole vurunmustu cok agladi birinde zor sustu yakar dedi ebe bu sefer napcaz blmiyrm nezmn bitcek bu asilar ya😔
ElifOzturk Bsraensr evet benim bebeğimde çok ağladı 4. Ayda. Bu ay yine iki bacaktan yapılacak. Bitmiyor daha var yaa 😒