Ya bizde de aynı sıkıntı var benim oğlum da 8,5 aylık gece yan yatıyor yattığı tarafı sırıl sıklam uyanıyor hemen hemen her gece böyle yani daha önce olduğunda bir sürü bez denedim en son molfix te karar kıldım onda yapmadı taşma sonra kilo aldıkça bezi büyüttüm 4+ kullanıyoduk şimdi 5 numaraya geçtim sırf öyle ıslanıyor diye onda da aynı oldu anlamadım gitti ya çok sinir bozucu bi durum gerçekten