Oğluşum 2 aylık , 40 günlükken kafasında hafif konak oluşuyodu banyodan sonra konak fırçasıyla hafif tarıyodum bu sefer arka tarafta resmen kalıp gibi konak olusmus zeytinyağ ile yağlayıp beklettım biraz hemen sonra konak taragıyla taradım iki güne bir banyı yaptıryorum geciyor gibi oluyor geri oluşuyor neden olur bu ? Bu arada şampuanı dalin , ondan mı oluyor öneriniz nedir