11 günlük bebeğim var, memeye yapışık yaşıyor iki gündür. memeyi bıraktığı an ağlayıp ellerini yalamaya başlıyor. Kucağıma alıyorum boynumu, kollarimi emmeye çalışıyor. Sagiyorum, sütüm de var aslinda. Yetmiyor mu, yoksa memeye alıştığı için mi yapıyor sizce?