Mamaqueen Kizlar cidden hem yuz beyazlatip, hem catlak gorunumu azaltip hemde biton seye iyi geliyor mu? Dogru mu 50 liralik bir kremin bu kadar cok fonksiyonu olabilir mi😂 kullanip fayda goren ??
Vanilya Mamaqueen Ben kullanıyorum canım birde bol su içiyorum faydasını gördüm. Cildim çok kuruydu leke tek tük vardı iyi geldi
Keremikonunannesi Mamaqueen Ben de instada yorumları okuyup almıştım 2 ay oluyor neredeyse ama sadece ilk geldiği gün bir kere sürdüm sonra da kullanmadım 🤦♀️ Şimdi okuyunca hatırladım hatta 🙈☺️
Seherronya Vanilya lekeleri geçirdi mi ? Ben lekeler için expigment kullanıyorum çok memnunum ama kabuklanma çok yapıyor
Vanilya Mamaqueen Gece yatarken sürüyorum. Leke gitti canım. Küçüktü zaten yok. Her gören de cildine ne kullanıyorsun söyle diyor
Vanilya Seherronya Ben onu kullandım canım ama yüzümü kızarttı kabarttı ya. Madeleb bana iyi geldi leke gitti birde cildim değişti. Herkes öyle diyor
Ikrazumra19 Vanilya ay bende cok merak ediyorum sadece 3-5 dogum lekesi var ama yinede kullanmaya cesaret edemedim
Vanilya Ikrazumra19 Yok canım bitkisel içeriği baktım ben bitkilerden yapmışlar. Yan etkisi olacak bişey değil
Vanilya sonsuz17 Madeleb den ben memnun kaldım canım. İçeriği bitkisel ama denemeniz lazım. Yani garanti veremem ama inşallah işe yarar
sonsuz17 Vanilya tabi yinede sorup yakın zamanda alıcam kurtulmak istiyorum temiz yüzüm olsun diye bitkiselse sorun olacağını sanmıyorum