Kayramirza54 Bebelac 2 aldım fakat biberondan akmıyor neden böle bi sorun oluşur vaemı bebelac kullanan anneler ??
Zeynepinannesiii Kayramirza54 ben kullanıyorum öyle sorun yaşamadım ama biberon ucum 2 numara belki ondandir
Minikprenseselo Kayramirza54 bnde 2 numarasini kullnyrm 2 aydr ama hc boyle bi sornla karsilasmadm ama bnmki bebelac gold olni
Aysu01- Kayramirza54 bende kullandım hiç sorun yaşamamıştım canım acaba tam karistirmiyor olabilir misin acaba
iremceren Kayramirza54 bende kullanıyorum hiç sorun olmadı su mama oranınız tam değil mi, su az mama çok olup kıvamını koyu yapmıyorsunz yani
Kayramirza54 Minikprenseselo evet bebelac gold kullandım bende bi 10 gün kadar ölw bişe olmadı ona bugün daha bebelac sarı paket aldım onda oldu böle
Minikprenseselo Deletedmom4018 bn dogdugundn beri kullniyrm cnm suan 8 ayligiz cok memnunum baska mamada denemedm
Ek-istanbul Kayramirza54 biberon ucu numaranız küçüktür 6 aydan sonra emzikler biberon uçları değişmelidir
Kayramirza54 Ek-istanbul ucu 2 numara evet değişmeli fakat benim bebeğim tıkanma sorunu vardı ondan sebeb ayına göre uç kullanamıyorum 3 aldım yutmakta yetişemedi ondan sebeb 2 kullanıyorum hala
bsrkya Kayramirza54 Bende yaklaşık 3 aydır bebelac gold kullanıyorum ama böyle bir sorun yaşamadım bineronla başka bişey verdiyseniz tıkamış olabilir
Kayramirza54 bsrkya yok bebelac gold bende kullandıö onda böle bi sorun yaşamadım oda ishal yaptı diye bıraktım daha bugün yeni başladım bebelac sarı olana Peki sizde oldumu hiç ishal ilk verdiğiniz zaman
Minikprenseselo Kayramirza54 onu kullanmadgm icin blmyrm ama birda bir kiside daha o sikayeti gormustm topaklanma oluo die
Sinem2 Kayramirza54 bende yaşamıştım bu sorunu. 1 numara iyiydi 2 numaraya geçince biberonu tıkıyordu. Suyun sıcaklığına biraz daha yükselt ve iyice çalkala erimesi için. Ama öyle de çok köpürdügu için ben mamayı degistirdim
Kayramirza54 Sinem2 hangi mama kullanıyorsunuz ? Bende biraz ılıktan sıcak yapıyorum iyice karıştırıyorum felan