Nilinannesiii bence fazla değildir. Bizim de bi cok aldi bi hafif yavaşladı. 1 ay mesela 2kg aldıysa oteki ay 1 kg aldi. Normal Ataktan bahsetmiyorum huzursuz edenden, o olurken mesela benimki de biberonu reddediyor cani isterse yiyor daha agresif oluyor. Zorlarsam kızıyor yemiyor. Bide büyüme evresi oluyor ya birkac gün ya da belli bir hafta cok yiyorlar. Birden kilo alıyorlar. Hep öyle devam etmiyor. Benim bebegim de 2 aylik zamanında hep yemek istiyordu çabuk kilo alıyordu. Sonra yavasladi normale döndü. O zaman boyları uzuyor bacakları büyüyor yuzu değişmeye başlıyor. Davranışları değişmeye başlıyor. Gelişim evresinde oluyorlar yani ondan cabuk kilo alıyorlar cok yemek istiyorlar gelişmek için