Beyza23 nekdr denesem de bende kesemedim, 15 aylik oyle istahla iciyo ki sanki acikiyor kiyamiyorum. Ama azalttik. Saat belirleyin. Bebeğinizin kac saat aralikla istahli ictgni bilirsiniz. Örneğin benm kizim 3 saatten once uyaninca 2 dk emerdi, 3 saat sonra uzun.
Saatinden once uyanirsa kucaga alip pispislar, sakinlestirip yatırıp, su teklif ettim. Ilk gunler babadan destek aldik cunku sut kokusu oluyoms bizde. Sakinlestirme daha zorlasiyor.
Şükür smdi 1 kez emip 1 kez mama iciyor. Onun disinda azi dişleri cikiyo diye ara ara uyaniyo ama uykuya geri dönüyor emmeden. Disler ataklar bitince biter diye umuyorum.
Bu benim yöntemim ben kiyamadim o yuzden devam ediyoruz ama siz boyle ilerleyip sonrasinda saat araliklarni daha acarak kesebilirsiniz. Tabi zaman alir. Bide pat diye kesme var ama bebegniz daha kucuk bilemedim. Kesin karni tok olduğundan emin olup her uyandiginda su verip sakinlestirmeniz gerek. Allah yardimciniz olsun 🙏