Benim kızımda 20 aylık. Gecen ay kesicem dedim göğüs ucum agrıyodu artık emmesinden. 2 gece uyuturken emzirmedim. Ama emzikte emmiyor,sallamayı da bilmiyor.Gerçi gündüz emmiyor gece yatırırken ve öğle uykusuna yatarken emziriyorum. Gece de kalkmıyor çok şükür.ama geri vermeye karar verdim çünkü şuan virüs var. Allah korusun bulaşır sa falan atlatması kolay olur diye düşündüm. Sanki kopamadım.çünkü emzirirken çok farklı duygu, saçlarını seviyorum yüzünü seviyorum emzirirken. Yani sadece kızım için değil benim için de zor Bi durum. Ha birde kesersem nasıl uyutacagımı da bilmiyorum. Önce emmeden uyumayı öğreticem. Sonra kesicem sanırım. Bakalım.