Nur92 26 gün önce sezeryan oldum Doğumdan beri geceleri özellikle boynum o kadar terliyorki. Gece bir kalkıyorum üstüm başım ter içinde. Boyundan aşağıya su gibi ıslanıyorum böyle terleyen olmuş muydu acaba
Cmnkubi Nur92 ay ben aynı ben 😂 50 günlük olduk ama ne ter attım ben bilirim su içmekten yemek yiyemiyordım
Efemmmm Nur92 aynen canım bende sanki duş almış gibi birde üşütme tutuyordu ama çevremdekilerdede aynı sorunlar varmışşş
Minnakkk Nur92 normal canım bu kaynanam yataklardan su çıkana kadar terlıceksın kı lohısalıgı atasın deyıp durdu 🤪🤪🤪 eğer terlemezsen hep hasta hıssedermssın bu dA kaynanamın seyı 🤪🤪 ama bende cok terledim normal canım oluyormus yanı
Betul34 Nur92 Bende öyleyim çok fazla terliyorum birde üstüne üşütmüşüm sanırım mide bulantısı ateş ishal kötüyüm çok 2 3 gündür