Evet hanimlar. Bir projeyle karsinizdayim 🤭 evde esimin iclikleri vardi yun. Orgu ve merino yun. Simdi soyle yapiyoruz basitce. İc dolgu yun iclik olacak. Bebegin cildine degen kisima yine esimin %100 pamuk atletini kullanacagim. Dis kismina da ya bir kazak ya da yine %100 pamuk bi tshirt vs kullanarak bunlari birlestirecegim. Fermuar dikisinde kendime guvenmedigim icin omuz kisimlarina cirt cirt dikmeyi planliyorum. Belki fikir olur size de. Bitince resim de atarim. Hepsini elde dikecegim insallah guzel olur 🤭