Baharzeynep Kızlar son 3 4 gündür bel ve kasık ağrım var tuvaletimi yaparken bile sancım oluyor kasıklarımda acaba regl mi olcam ki normal doğum yapıpda 4 ay sonra adet olan varmı?Akıntı fazlalığıda var.
Baharzeynep MervEslinArden teşekkür ederim doktor aslında banada ya 6 ay sonra yada 1 sene demişti sütün korur diye ama inşlah regly ağrısıdır🤲