OzlemAlisa mmmmmm doktora sorun bence kuruluk okey ama pul pul dökülmeler icin kafaniza gore ürün kullanmayin daha kotu olabilir, alerjik olabilir..
HamzaSiracveBen mmmmmm bizim de dogdugumuz da oyleydi niveanın bebek nemlndirici kremini kullandık doktorumuzun haberi dahilin de cok ıyı geldi 22 aylık olduk haylada ara da bir surerım tum vucuduna sampuanımız bile niveanın cok iyi geldi bize
mmmmmm Asafeymeninannesi denemedigim kalmadi yaglar nemlendirici vazelinler ama nedense kuruluklar gecmedi
rabia22 OzlemAlisa katılıyorm pul pul dökülme içinde net bi şey bilemeyiz biz ama nemli tutmak adına söyledim nemlendirici olarak sütlü bebek losyonu kullanın doğduğundan beri kullanıyoruz biz
mmmmmm HamzaSiracveBen niveanin şampuanini kullandim yagini kullandim ama nedense gecmedi . nemlendiriciside varr ama daha kullanmadm olmazsa onida deneyim
rabia22 mmmmmm biz sebamed vucut losyonu kullanıyoruz burdan arkadaşlar tavsiye etmişti sütlü bebek losyonu hem çabuk dağılıyor hemde yumuşak bi dokusu var krem sürer gibi değil güzel nemlendirici bence mutlaka deneyin
HamzaSiracveBen mmmmmm bize doktorumuz yag kesinlıkle kullanam demişti kuru bir vucudu oldugu için yagı emerken gozenekleri kapanıyor daha cok kuruluk oluyor demişti