Kızlar dün gece post açmıştım bilen bilir. Bilmeyenler içinde özet geçim eşim ben ve bebeğime uyuz bulaştı aylardır bu illetle uğraşıyorum doktora gittik karışım krem yazdı kullandık ama fayda etmedi buraya derdimi yazdım anlattım cevap verenler oldu teşekkür ederim. Neyse hanımlar bugün birkaç bayanın yazdığı uyguladıkları yöntemleri bende uyguladım kısaca anlatiyim. Carsaflarimi yorganlarimi kılık kıyafetlerimi yikadim yüksek derecede astım kuru olanları utuleyip çöp poşetine doldurdum ağzını sıkı bağladım evimi baştan aşağı temizledim ve beyaz sirke suyuyla evimin heryerini sildim kapı kollarından tütün koltuklarına yatağıma yerlere kadar heryeri iyice bolca sirke suyuyla sildim sirke suyunun faydası olduğunu soyledi birkaç bayan bende evin heryerini iyice bolca sildim parfüm şişesini boşaltıp içine sirke suyu doldurup sıktım heryere o derece yaptım acaba bu böcekler ölürmü bir faydası olurmu evi kapattım geldim teyzeme birkaç gün burda kalicam evime de ütü yapmaya gidecem eşyalar kurudukca temizligimi yaparken eldiven taktım eldivenle temizledim bu kadar şey yaptım bı faydasi olur öyle degilmi o kadar uğraştım yoruldum artık geberip gitsinler istiyorum aylardır bizimle yaşıyorlar sıkıldım bunaldım artık bugün bunları yaptım şu eksik bunu yapmamissin bunuda yap diyeceğiniz birşey varsa lütfen cevap verin okuyup geçmeyin yaşayan olmuştur zamanında kesin nasıl kurtuldugunuzu paylaşın benimle lütfen bu arada karışım krem kullanıyorum 3gun krem dussuz sürülecek 4gun banyo 1 hafta ara verilip tekrar 3gun krem surulecekti bugün 4gun yikandim simdi 1hafta surmeyecez ara verecez ama yine kasintim çoğalırsa neden 3gun krem kullanıp sonra 1hafta ara verdirtiyorlar anlamış degilim o bir hafta geçene kadar kasintim yine çoğalıyor acaba o bir haftayı da kremlensemmi yoksa kremlenmesem mi cevap verirseniz sevinirim uzun oldu kusura bakmayın şimdiden teşekkürler 🙏🥀