Bebeğim 3 aylık. Memeyi ve biberonu reddediyor. Avent 125 ml olandan kullanıyorum ama sanırım biberonun da ayları varmış. Eşim evde değil marketten sipariş edecem çok ağlıyor. Resmini koyacam bu biberon 3 aylık için uygun mu delik sayısı flan yazmıyor. Ama kullananlar vardır umarım.