Oğlum bugün 29 ayı doldurdu allahım acayip agrasif ağlaya zırlaya amacına ulaşıyor 1 saat ağladı ya yapmayım dedi unutturuyorum kendini yerlere çalıyor ama yaparsam devamının geleceğini biliyorum sürekli tekmeler havada uçuyor 15 aylık kızım var evde abartısız 2 milyarlık oyuncak var ya herşeyden 2 3 aldım ki kıskanmasınlar ama yok bir çöpe elini degdirsin alıyor kesinlikle oynamasına musade etmektir kızım da hep onunla oynama derdinde eline me geçerse fırlatır bu koca scooteri kafasına fırlattı yavrum nasıl ağladı delirecem çok zorlaniyorum annemlere götürdüm ora müstakil rahat ediyor diye ama bugün daha farklıydı akşam olsa gitsem diye delirdim lavoba ya hiç çıkmaz normalde çıkacak diye delirdi sürekli bi şımarıklık buzdolabı açma ordan suyu alır hop yere fırlatır ya ben uyarmaktan yıldım inanın bir 2 tane ya sırf o istedi diye gittim kuş aldım onunla ayrı ilgileniyorum 2 tane köpegim var onları seviyor diye göndermiyorum ama benim bu kuzum nasıl düzelecek ben artık kurallar uygulamak istiyorum onu o kadar çok seviyorum ki kıyamıyorum da ama böyle giderse her ortamda dikkat çeken bebek olacak bugün kim gördüyse bunu nasıl zapdediyorsun dedi ya🥴😪