2 aylık olduk bebeğim uykusu düZenliydi gündüz bi uyuduğunda 2 3 saat uyurdu karnını doyurup tekrar uyurdu gece de aynı şekil de ama bugün sabah 8 den beridir uyumuyor 5 10 dk uyuyup uyanıyor tekrar gazını da çıkarıyorum. ağlamıyor sadece etrafı seyrediyor anlamadım neden böyle 🥺🥺🥺