Merhaba canım anneler. 9 aylık bir bebeğim var ama inanılmaz derece de kucağa bağımlı bir bebek asla yere koyamıyorum koyuncada çılgınlar gibi ağlıyor ne yapsam olmuyor morana kadar ağlıyor bir odadan bir odaya gitmek hayal benim için sürekli kucağımda yemek yaparken, evi toplarken, hatta ütü yaparken bile. o kadar çok yoruldum ki buna ne sebep oldu bilmiyorum geçer dediler büyüdükçe ama gün geçtikte daha kötü oluyor. bebeğim için çok üzülüyorum var mı benimle aynı durumda olan lütfen biri bir fikir versin çok zor durumdayım.