Balarisii Kızlar katı meyve sıkacağı kullanıpta önerdiğiniz bir marka var mıdır ? Yardımcı olur musunuz şimdiden teşekkür ederim😇
Kusannesi Balarisii benimki sinbo ananem ben küçükken bana diye almış çeyizime😀 gogıla yaz ilk çıkandır sanırım siyah büyük bişe, çok memnunum
Aysukk Balarisii ben karaca aldım kullanıyorum ama aşırı gurultulu matkap sesi gb fazla cokta memnun kalmadım acıkcası🤷🏻♀️
Kucukkalbim Balarisii Benimkisi fakir hediye olarak gelmişti gayet işimi görüyor güzel ürün sadece temizliği uğraştırıyor 😁
MerveLiva Balarisii bnm moulinex marka xlaege karı meyve sıkacgı posasını falanda ayırıyor cook memnunum annemde aynı markanınkını almıstı hala kullanıyor neredeyse 10yıl oldu
Mom107 Bendede bir tane var ama büyük yani iyi sıkıyor ama bir bardak meyve suyu için onca parça temizlik ve yer kaplıyor bildiğiniz küçük pratik bir model varmı acaba
birbulutannesi Balarisii valla ben trendyol indiriminden aldım ilk çıkan kırmızı memnun kaldım suan da fiyatı 112 TL falan
bitterikolata Balarisii braun kullanıyorum çok memnunum parçalarını bulaşık makinasında yıkıyorum çok güzel posa çıkarıyor daha ne olsun 😁