Bizim bu perşembe😊 coronadan dolayı sadece eşim, anneanne ve dede olacak… yinede çok sade olmasın en azından fotoğraflarda anısı kalsın diye tasarım pasta yaptıracağım, balon standı, balonlar, masa için süsler aldım ve magnet bastırdım gelemeyenlere hatıra dağıtmak için🥳